Sayfayi Yazdir | Pencereyi Kapat

bebeklerde kıl

Printed From: Gebelik ve Annelik
Kategori: Gebelik ve Annelik
Forum Adi: 0 - 12 ay
Forum Aciklamasi: 0 - 12 ay yas bebek gelisimini burdan takip edebilirsiniz
URL: http://www.gebelikveannelik.net/forum/forum_posts.asp?TID=33909
Yazdirilma Tarihi: 31-Agustos-2015 Saat 10:45
Yazilim Versiyonu: Web Wiz Forums 10.17 - http://www.webwizforums.com


Baslik: bebeklerde kıl
Mesaji gonderen: cemrenaz
Baslik: bebeklerde kıl
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:13
bir arkadaşım misafirliğe gelmişti oğlum toprağı birlikte banyo yaptırıyorduk bana bebeklerin sırtında diken olduğunu onları çıkarmak gerektiğini söyledi bebeği rahatsız edermiş gerçi zamanla elbiselerine sürtüne sürtüne çıkarmış neyse banyo yaptırırken sırtını avucunun topuğuyla ovalamaya başladı (tabii ki incitmeden) biraz sonra sırtında siyah siyah noktalar görülmeye başladı gözlerine inanamadım kıl gibi daha doğrusu kıl kökü gibi ovaladıkça çıktı sonra elimle temizledim bunu duyan yada deneyen var mı?


bunu bi sitede okudum çok şaşırdım varmı böyle bişey


-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum




Cevaplar:
Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:16
hiç duymadim
emre yi ykamya gidiom
yapacam dedigini


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:18
yap canım yorumlarıda okudum baya ama bazı bebeklerde olmayabiliyormuş çoğunda varmış ama masaj yapar gibi dene bakalım

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:18
evet benim kızımada yapmıştık ilk yıkanmasında gerçekten anlatıldığı gibi ovaladıkça siyah siyah noktalar halinde çıkmıştıı
bu her bebekde olan bşy ve çıkarılmazsa bebeğe o dikenler batarmış!!





-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:19
ilginçmiş valla ama zararlı değildir de çıkarsa rahatlar bence bebek

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: caramel
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:24
aaa ilk defa duydum böyle birşeyi.. çok ilginç

-------------
EGE'M ...(20.06.2008 13:42)

EFE'M ...(19.03.2012 11:30)


Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:24
evett aykızım merakla seni bekliyoruz sayemde emre paşaya masaj yapılıcak oohh LOL

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: handey85
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:26

allaaa alllaaaa ..... benim kuzenlerim erkekti , sonra tek kuzenim de erkek hiç görmedim onlarda ya.. biri hem esmerdi ... ne tüy ne kıl ne siyahlık yoktu hiç vücudunda yavrularımın ... ben yıkardım hem.. şimdi kocaman erkekler hala sırtlarında yok  ... bence her bebeğe özgü bir şey değil gibime geldi ... cemre erkekim olursa bakıcam anası gibi sarı olursa olmaz ama :))



-------------
Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu.

Hissettin mi?

HOŞGELDİN bebeğim!!!

01.02.12
annesinin ballısı,kaymaklısı



Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:27
canım zaten 3 aya kadar giysiye sürtündükçe dökülüyormuş ovalayınca çıkıyormuş deneyen çok kişi varmış bakalım aykız da nolcak

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:39
çikdii çikdii
sonra gelcem :)


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:40
ele batio siyah noktalar diken gibi
tuye dikkat etmedim ayy emre sevmedi o pozisyonu agladi
fazla yapamadim ama yaptigim kadariyla çikdi dedigin gibi


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:42
Orjinal mesaji gonderen Aykiz__ Aykiz__ yazdi:

çikdii çikdii
sonra gelcem :)


LOLLOL evet onlar işte


-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:43
Orjinal mesaji gonderen Aykiz__ Aykiz__ yazdi:

ele batio siyah noktalar diken gibi
tuye dikkat etmedim ayy emre sevmedi o pozisyonu agladi
fazla yapamadim ama yaptigim kadariyla çikdi dedigin gibi



onalr çıkınca biraz rahatlıyomuş bebeler babasıyle beraber banyo yaptırfığınız zaman yaparsınız canım tekrar


-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: anxious
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:44
ne cikdiii ki aykiz????

-------------
Ilk gozagrim oglum Ahmed Janim 2/4/2010
Prensesim Ela Neris'im 10/6/2011


Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:45
yaa zaten ordada diken gibi yazıyodu abartmamak için kıl dedim LOL

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: anxious
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:49
ayyy anlamadim ben banyo yaparken sirtina masaj yapicam ve siyah nokta seklinde ne cikiyor dikenmi? 

-------------
Ilk gozagrim oglum Ahmed Janim 2/4/2010
Prensesim Ela Neris'im 10/6/2011


Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:55
avucunla ovalıycaksın işte canım bazı bebeklerde diken gibi çıkıyormuş

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 14-Eylül-2010 Saat 23:56
Orjinal mesaji gonderen anxious anxious yazdi:

ayyy anlamadim ben banyo yaparken sirtina masaj yapicam ve siyah nokta seklinde ne cikiyor dikenmi? 
canim diken de deilde
batio i$te siyah noktalar
 


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: anxious
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:19
ayy ne garip bi yasima daha girdim..

-------------
Ilk gozagrim oglum Ahmed Janim 2/4/2010
Prensesim Ela Neris'im 10/6/2011


Mesaji gonderen: zeyneb
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:31
ben anlamadım yaa ne çıkıyo nası çıkıyo ben de yapayım...
elimize mi geliyo kese yapmak gibi bişey mi =))


-------------
-04.02.2010- Birlikte İnşirah okuyalım. Allah kalbimizi genişletir.

http://zeynebula.blogspot.com/ - http://zeynebula.blogspot.com/


Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:34
zeynep elime batti boyle siyah noktalar
ama kil tuy dokuldumu bilmiom valla emre aglayinca ona bakmayi unuttum :)


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: zeyneb
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:36
yani ovalayınca çıkmayan dökülmeyen bişeyse nası rahatlatıyo çocuğu orasını anlamadım...
masajdan rahatlıyodur çocuk =)


-------------
-04.02.2010- Birlikte İnşirah okuyalım. Allah kalbimizi genişletir.

http://zeynebula.blogspot.com/ - http://zeynebula.blogspot.com/


Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:37
her banyoda ov canım ozaman tamamen çıkıyormuş

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:43

benim oglana ters etki yapti

yarim saat susturamadim LOL
emzirdim de oyle kesdi sesi


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: zeyneb
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:44
bugün yıkadıydım bilsem yapardım çok merak ettim şimdi...
yarın yıkarsam deneyeyim bakayım...


-------------
-04.02.2010- Birlikte İnşirah okuyalım. Allah kalbimizi genişletir.

http://zeynebula.blogspot.com/ - http://zeynebula.blogspot.com/


Mesaji gonderen: nuray_
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 00:54
ilk defa böyle bir şey duydum kızlar

-------------
CANIM KIZLARIM
SEHER SU VE NEHİR


Mesaji gonderen: ASYA
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 10:40
ben daha önce de duymuştum ama ipeğe hiç yapmadım

-------------
Gözümün iki nuru...
İpek & İnci



Mesaji gonderen: pinar35
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 10:54
benim kızım sarılık olduğunda teyzem kıllarını keselim rahatlar dedi eliyle ovalaya ovalaya kılları çıkarıp jiletle kesti


Mesaji gonderen: Eovyn
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 10:57
anaaamm ne diyonuzz yavvv.. ben de ilk defa duydum, bi yaşıma daha girdim Afal
çokk enteresann...

-------------
Canımın içi yavrum dünyamıza geldi, ay gibi doğdu... Sonsuz şükür sana Ya Rabbim,
Furkan'ımız sana emanet..
28.11.2011


Mesaji gonderen: zeynep20
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 11:47
AfalAfalAfalnasıl yani yaaa şok oldum vallah hadi bazı bebekler tuylu doğarmıs ama ole surtunce sert cıkan tuyu ilk duydum vallah cocum olunca bende deneyyeyim ama avcumuzla ovacaz sonra cıkan sert tuyleri napcaz kescezmi cekcezmi napcaz kendimi dokuluo ovaladıkca ay kafam karıstı vallah
 
 
pınarrrrr nasıl yaaa jiletlemi kestiniz anammm sırtındamıydı ee sonra o tuy kalın bi şekilde cıkmazmı Afal


-------------
[font color=MAGENTA]ANNESİNİN KUZUSU İYİKİ VARSIN...:))

25/02/2011 - 10:55[/COLOR][/COLOR]


Mesaji gonderen: pinar35
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 11:50
Orjinal mesaji gonderen zeynep20 zeynep20 yazdi:

AfalAfalAfalnasıl yani yaaa şok oldum vallah hadi bazı bebekler tuylu doğarmıs ama ole surtunce sert cıkan tuyu ilk duydum vallah cocum olunca bende deneyyeyim ama avcumuzla ovacaz sonra cıkan sert tuyleri napcaz kescezmi cekcezmi napcaz kendimi dokuluo ovaladıkca ay kafam karıstı vallah 
 
 
pınarrrrr nasıl yaaa jiletlemi kestiniz anammm sırtındamıydı ee sonra o tuy kalın bi şekilde cıkmazmı Afal
evet cnm jiletle tıraşladk kii elif naz inanılmaz kıllı bir bebekti kulakları sırtı alnı heryeri.. sırtındaki belindeki ve favori bölgesindeki kılları ovaladı teyzem sonra çıkanlaraı jiletle tıraşladı bi dahada kıl mıl çıkmadı :)))


Mesaji gonderen: zeynep20
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 12:04
Orjinal mesaji gonderen pinar35 pinar35 yazdi:

Orjinal mesaji gonderen zeynep20 zeynep20 yazdi:

AfalAfalAfalnasıl yani yaaa şok oldum vallah hadi bazı bebekler tuylu doğarmıs ama ole surtunce sert cıkan tuyu ilk duydum vallah cocum olunca bende deneyyeyim ama avcumuzla ovacaz sonra cıkan sert tuyleri napcaz kescezmi cekcezmi napcaz kendimi dokuluo ovaladıkca ay kafam karıstı vallah 
 
 
pınarrrrr nasıl yaaa jiletlemi kestiniz anammm sırtındamıydı ee sonra o tuy kalın bi şekilde cıkmazmı Afal
evet cnm jiletle tıraşladk kii elif naz inanılmaz kıllı bir bebekti kulakları sırtı alnı heryeri.. sırtındaki belindeki ve favori bölgesindeki kılları ovaladı teyzem sonra çıkanlaraı jiletle tıraşladı bi dahada kıl mıl çıkmadı :)))
anaa gercekten ii bir cozum sonradan buyudunde tuylu olmayacak ne mutlu :)
birde ben sey duymustum yeni dogan bebeklere karınca yagı suruluyormus kıl cıkmasın diye ama acaba bi zararı tahrisi olurmuki aslında ii bir cozum eskiler bunu cok yaparmıs keske annem banada yapsaymıss ühühühhhConfused

-------------
[font color=MAGENTA]ANNESİNİN KUZUSU İYİKİ VARSIN...:))

25/02/2011 - 10:55[/COLOR][/COLOR]


Mesaji gonderen: zeynep20
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 12:06
Orjinal mesaji gonderen pinar35 pinar35 yazdi:

benim kızım sarılık olduğunda teyzem kıllarını keselim rahatlar dedi eliyle ovalaya ovalaya kılları çıkarıp jiletle kesti
zaten kılları dısarda deilmiydi canım

-------------
[font color=MAGENTA]ANNESİNİN KUZUSU İYİKİ VARSIN...:))

25/02/2011 - 10:55[/COLOR][/COLOR]


Mesaji gonderen: MIRAC
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 12:14
anaaa bende ılk defa duyuyorum bunu gercekten cıkıyomu yaa acep sımdı yıkasam cıkarmı 1 yasında mırac yoksa yenı doganlardamı olyo bu

-------------
09/09/09 mırac naz ım canım kızım
8 haftalık ıkıncı bebısım kucuk fasulyem


Mesaji gonderen: pinar35
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 12:20
karınca yumurtası ilk 40 günde  sürersen işe yaramış öyle derler
cnm kıllıydı ama ovalayıp dikenli olanları çıkarttı onlarda jiletle kesti


Mesaji gonderen: zeynep20
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 12:37
Orjinal mesaji gonderen MIRAC MIRAC yazdi:

anaaa bende ılk defa duyuyorum bunu gercekten cıkıyomu yaa acep sımdı yıkasam cıkarmı 1 yasında mırac yoksa yenı doganlardamı olyo bu
canım 3. ayda dokuluyormus zaten simdi yoktur kızında ama sen ginede dene banyoda bakalım sonuc ne  :)

-------------
[font color=MAGENTA]ANNESİNİN KUZUSU İYİKİ VARSIN...:))

25/02/2011 - 10:55[/COLOR][/COLOR]


Mesaji gonderen: zeynep20
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 12:37
Orjinal mesaji gonderen pinar35 pinar35 yazdi:

karınca yumurtası ilk 40 günde  sürersen işe yaramış öyle derler
cnm kıllıydı ama ovalayıp dikenli olanları çıkarttı onlarda jiletle kesti
tamam ben bu karınca yumurtasınıda denerim ovalamayıda
ama karınca yagı alerji yaparmıki


-------------
[font color=MAGENTA]ANNESİNİN KUZUSU İYİKİ VARSIN...:))

25/02/2011 - 10:55[/COLOR][/COLOR]


Mesaji gonderen: senemr
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 13:32
zaten dökülüyor o tüyler bence bir şey yapmaya gerek yok


Mesaji gonderen: dori
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 16:29
Orjinal mesaji gonderen pinar35 pinar35 yazdi:

karınca yumurtası ilk 40 günde  sürersen işe yaramış öyle derler
cnm kıllıydı ama ovalayıp dikenli olanları çıkarttı onlarda jiletle kesti
benim oğlum 18 aylık
şimdi yapsam olur mu?


-------------
05/04/2009 Doruk
18/06/2014 Demir




Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 16:46
aysenurda yaptim olmadi :))))))))

-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: kelebbek
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 16:49
ugrasmayin bence. vardir onlarin da bir hikmeti.
 
ama merak da ediyorum. aykiz sorsana kadir bey'e neymis onlar :))


-------------
19.10.2008


Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 16:51
sen sor kizzz :))

-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 16:51
bende merakdan yaptim
*baska ellemem :D


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: ipek
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 19:07
bende cok  merak edıyorum bu konuyu
elıfe yapsammı bılmıyorum oyle uzun sure banyoda kalamıyoruz tek banyo yaptırdıgım ıcın
aykızım kadır beye sor sen bencede hepımız ısın dogrusunu anlayalım :))
bu kutsal gorev senın bacım :))


-------------
Rabbim! Ben sana dua etmekle hiç bedbaht ve mahsûn olmadım...
(27.08.2010 09:30) Elif...


Mesaji gonderen: pinar35
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 19:09
:) ipeğim senin kızının adı da elif miş şimdi öğrendim :)


Mesaji gonderen: ipek
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 19:13
evet pınarcım elıf nur koydum:)
Rabbım hepımızın yavrularını korusun
opuyorum senın elıfıcıgınıde:)


-------------
Rabbim! Ben sana dua etmekle hiç bedbaht ve mahsûn olmadım...
(27.08.2010 09:30) Elif...


Mesaji gonderen: pinar35
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 19:13
oyy yerim ben onu bende sizi öpüyorum


Mesaji gonderen: feelings
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 19:51
Orjinal mesaji gonderen cemrenaz cemrenaz yazdi:

bir arkadaşım misafirliğe gelmişti oğlum toprağı birlikte banyo yaptırıyorduk bana bebeklerin sırtında diken olduğunu onları çıkarmak gerektiğini söyledi bebeği rahatsız edermiş gerçi zamanla elbiselerine sürtüne sürtüne çıkarmış neyse banyo yaptırırken sırtını avucunun topuğuyla ovalamaya başladı (tabii ki incitmeden) biraz sonra sırtında siyah siyah noktalar görülmeye başladı gözlerine inanamadım kıl gibi daha doğrusu kıl kökü gibi ovaladıkça çıktı sonra elimle temizledim bunu duyan yada deneyen var mı?


bunu bi sitede okudum çok şaşırdım varmı böyle bişey


bunu benim kızıma annemin bir akrabası yaptı ben de şaşırdım
canım o diken filan değil sırtını avucuyla ovmakdan kıllar düğüm olup sertleşiyor diken diyorlar
zamanla o tüyler dökülüyor diken döküldü diyorlar
tabi bu benim mantığım
2. kez asla izin vermedim sakın ovma kendi bebeğininkini d eyapma dedim ....


-------------
Alperim oğlum benim,Zeynebim kızım benim sizi çok seviyorum
siz benim yaşama gücüm,sevincim,herşeyimsiniz..


Mesaji gonderen: dori
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 19:59
bu olayın amacı nedir? faydalı birşey olsa tıp literatüründe yer alırdı.
zaten dökülüyor tüyler. benim oğlum da çok kıllı doğdu.suratı alnı falan.. ama şimdi gitti hepsi.
bu eskilerin de hiç işi gücü yokmuş he, sırttaki kılları ovalıyolar hey yarabbim.


-------------
05/04/2009 Doruk
18/06/2014 Demir




Mesaji gonderen: dori
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 20:00
Orjinal mesaji gonderen DORİ DORİ yazdi:

bu olayın amacı nedir? faydalı birşey olsa tıp literatüründe yer alırdı.
zaten dökülüyor tüyler. benim oğlum da çok kıllı doğdu.suratı alnı falan.. ama şimdi gitti hepsi.
bu eskilerin de hiç işi gücü yokmuş he, sırttaki kılları ovalıyolar hey yarabbim.
zaten onların bi fonksiyonu olmasa rabbim niye versin? yolmayın boşuna tüylerini :)


-------------
05/04/2009 Doruk
18/06/2014 Demir




Mesaji gonderen: anxious
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2010 Saat 21:03
Bebekler cogunlukla tuylu dogarlar ozellikle gununden once gelmis bebeklerde bu daha bariz bellidir kulaklarinda alninda sirtinda. Sonra onlar kendiliginden dokulur jiletlemeye gerek yok yani..Hatta tipta bi adida var ve bi islevide var ama simdi hatirlamiyorum..

-------------
Ilk gozagrim oglum Ahmed Janim 2/4/2010
Prensesim Ela Neris'im 10/6/2011


Mesaji gonderen: miray
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 01:22
ayy kamera şakası falan zannettim okuyunca
ne kadar ilginç..Wacko
 
feelingsin açıklaması mantıklı geldi ama ya dikense!! bizim bebelere battı durdu demek ki.. vah yavruumm
ya arkadaşlar deneyen olursa elinize siyah noktalar gelirse beyaz bir beze sürün büyüteçle bakın bakalım diken mi yoksa kıl yuvarlanması mı??


Mesaji gonderen: sedef_85
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 01:49
Shocked

-------------
Hayatın tadını çıkar.... Baktın onu beceremiyosun Tadını kaçıranı Hayatından çıkar..! :)

12.11.2008/11.07 En kıymetlim


Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 01:58
arkadaslar emrenin sirtinda az oluo
ama kuruk sokumunda çok kil var , dr asyalilarda oluo demi$ti dogdugunda , ilgisini çekmi$te :) boyle bariz simsiyah killanma var orda
ben orayi ovalayinca bariz diken oluo buyuteçe gerek yok kocamanlar :))
ama kuruyunca o killar yine orda
islaninca yada ovalayinca noluoda diken oluo onu çzemedim


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: miray
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 02:12
Orjinal mesaji gonderen Aykiz__ Aykiz__ yazdi:

arkadaslar emrenin sirtinda az oluo
ama kuruk sokumunda çok kil var , dr asyalilarda oluo demi$ti dogdugunda , ilgisini çekmi$te :) boyle bariz simsiyah killanma var orda
ben orayi ovalayinca bariz diken oluo buyuteçe gerek yok kocamanlar :))
ama kuruyunca o killar yine orda
islaninca yada ovalayinca noluoda diken oluo onu çzemedim
 
hıı o zaman pınarın dediği gibi makasla jiletle falan alıyorlar.. alınmazsa kuruyunca dikenler açılıp tekrar kıl olarak hayatlarına devam ediyorlar... mı acaba?
 
aslında bu olay büyüklerin uzunca kıllı yerlerinde test edilebilir belki (eşlerimizin bacakları falan) Shocked


Mesaji gonderen: Aykiz__
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 02:29
nasil yani
killi bacgi ovalayinca diken mi olucak :s
 
aysnurda yapdim bi$i olamdi
ilk 3 ay dedi biri kimdi unuttum :)
gerçi emre 4.5 aylik ama


-------------
ayşenur'um 22/09/08
Ahmet Emre'm 25/04/2010
Hakan efendi de 4 mart :)




Mesaji gonderen: dori
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 03:16
yaw elimiz ne geçiyo yapınca, biri söyesin artık :)

-------------
05/04/2009 Doruk
18/06/2014 Demir




Mesaji gonderen: Critique
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 10:54
Ya arkadaslar biz bitki miyiz ki vucudumuzda diken ciksin :)))) Homosapiens grubuna ait insanlariz kil cikar, tuy cikar... Muhtemelen de bebeklerde olanlar tuylerdir, zamanla dokulur buyudukce de yerine yenileri cikar.

-------------
Hoş geldin hayat Damla`m 26.12.11 21:15


Mesaji gonderen: pinar35
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 11:26
Orjinal mesaji gonderen DORİ DORİ yazdi:

yaw elimiz ne geçiyo yapınca, biri söyesin artık :)
cnm teyzemin dediğini aktarıyorum sana
o dikenli kıllar çocuğa rahatıszlık veriyomuş ve sarılığının geçmesini engelliyormuş.o tüyler kazındıkça sarılıkta gidiyomuş
ne kadar doğrudur bilemem ama Elif naz ağır sarılık yaşadığı için her yola başvurdum...


Mesaji gonderen: sedef_85
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 16:19
Eğer yıkarken dken gibi olup sonrasında kıl oluyorsa
Gönül ünde dediği gibi kıl topaklaşıp diken gibi oluyordur
Olurmu öyle şey yaaa çocukta dikenin ne işi var adaletmi bu
Ağzı yok dili yok Allah bu kadar acımasızmı canını yakan bişeyi versin sabilin vucuduna
 


-------------
Hayatın tadını çıkar.... Baktın onu beceremiyosun Tadını kaçıranı Hayatından çıkar..! :)

12.11.2008/11.07 En kıymetlim


Mesaji gonderen: miray
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 20:34
Orjinal mesaji gonderen sedef_85 sedef_85 yazdi:

Eğer yıkarken dken gibi olup sonrasında kıl oluyorsa
Gönül ünde dediği gibi kıl topaklaşıp diken gibi oluyordur
Olurmu öyle şey yaaa çocukta dikenin ne işi var adaletmi bu
Ağzı yok dili yok Allah bu kadar acımasızmı canını yakan bişeyi versin sabilin vucuduna
 
 
Big%20smile


Mesaji gonderen: cemrenaz
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2010 Saat 23:16
yok kızlar tabii diken değildir yani bende başka bi yerde okudum merak edip paylaştım 

-------------
CANIM KIZIM
34+ hosgeldin oglusum



Mesaji gonderen: sirince
Mesaj Tarihi: 06-Kasim-2010 Saat 15:56
Kızlar benim oğlum kurt adam gibi doğdu. Şimdi saçları kel gibi ama kulakları sırtı kuyruk sokumu, kolları bacakları komple tüy. Şimdi de dökülmedi çoğu rengi açıldı. O diken gbi dediğiniz tüyden ben geçen kendiliğinden dökülmüş gördüm galiba. Kıl kökü tuvalet fırçası gibi üstü düz duruyordu. Hatta dedim herhalde elbisesinin ipçiği. Biz sırtını her banyoda süngerle ovalıyoruz ama şimdiye kadar çıktığını görmedim. 2 aylık oldu sırtındakiler hiç dökülmedi nerdeyse ama madem çocuğa batan birşey bizimkisi sırtüstü hariç başka poziyonda uyumuyor nerdeyse. Doktorlar yüzyüstü yatırın diyor yok anacım uyumuyor çocuk ve göbek kısmında nerdeyse hiç tüy yok. Güvenli uyku yastığı ile gücele biraz yan yatıyor. Ama en rahat sırtüstü uyuyor çocuk. Batsa canı acır öyle uyumak istemez diye düşünüyorum.

-------------
Hoşgeldin mucizem...



Sayfayi Yazdir | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.17 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk